Wednesday 31 March 2010

Analiza techniczna po raz ostatni

Nie mam już siły komentować tych wszystkich bredni, których uczy się studentów na wykładzie z AT, ale czuję, że powinienem jeszcze parę linków dorzucić dla pełnego obrazu. Zamieszczam poniżej wszystkie źródła, jakie znalazłem na temat dra Borowskiego i jego analizy technicznej. Kto sądzi, że Borowski na temat astrologii tylko żartuje, niech przeczyta i sam oceni.
Slajdy z wykładów, które komentowałem w poprzednich postach:

Książka Borowskiego - zdobyłem i mogę poświadczyć, że jest w niej to samo, co na wykładach, często słowo w słowo i wykres w wykres. Do wypożyczenia w BUW:

"Praca badawczo-rozwojowa" Borowskiego:
Tu pojawia się ważne słowo - ermanometria. Sprawdźmy, co to za mądra "metoda badawcza":
Obejrzyjcie koniecznie bibliografię!

Jeśli ktoś ma wątpliwości, czy ermanometria, to czasami nie jest jakaś poważna dziedzina wiedzy zapraszam stronę:
gdzie można znaleźć oryginalne artykuły samego Williama Ermana.

Jakby tego wszystkiego było mało, dr Borowski uczy tego również na "kursie analityka giełdowego"
z planu wykładu jednoznacznie wynika, że ezoteryka to nie jest jakiś wątek poboczny, tylko zasadnicza część zajęć!


We wszystkich dostępnych mi publikacjach dra Borowskiego pojawiają się zabobony, a w żadnej z nich nie ma informacji, że to tylko żart. Oczywiście nie da się wykluczyć, że to wszystko wyrafinowany podstęp, a Borowski jest skrycie poważnym naukowcem. Na tej samej zasadzie można przypuszczać, że wróżbita, która stawia horoskopy w telewizji po północy tylko udaje że w to wierzy, a naprawdę jest racjonalistą i doskonałym biologiem molekularnym. W zasadzie możliwe, ale to nie zmienia faktu, że jest szarlatanem i szerzy ciemnotę.

1 comment:

  1. hehe, bardzo spodobał mi się ten blog :) mam nadzieję że pojawi się dalsza kontynuacja - autor ma świetną wiedzę (i zrozumienie!) matematyczną i wspaniale pisze o matematyce. nie musi być o AT, ale koniecznie o matmie :]

    PS: kolory linków są zbyt ciemne -> niewidoczne

    ReplyDelete